Májusban történt

Azt hittem, hogy az április hónapom volt egy egyik legnehezebb a vírus miatt, de tévedtem. A május még rosszabb volt.
Szóval ott kezdem, hogy helyrejött az egész család a vírus után, de nekem értelemszerűen a béka feneke alá került az immunrendszerem, aminek az lett a következménye, hogy a három éve nyugvó cisztám most úgy érezte nőnie kell. A lényeg az, hogy május elsején szépen begennyesedett, ezért rá 3 napra a sebészeten kötöttem ki. (Szuper volt a karanténos ellátás, a zuhogó esőben kint álltam jó sokáig, és még azután is órákat vártam) Ezek után már csak az volt a vágyam, hogy végre bő vízzel tudjak zuhanyozni, amit kb 2 hét után már el is tudtam volna érni, de a sebészeten az ellátáson kívül egy masszív bakteriális fertőzést is kaptam, és 1,5 hetes lappangási idő után szintén  pénteken éjszaka ki is tört rajtam. Péntek éjszakától szombat estig lázas voltam és fogalmam sem volt, hogy mi a franc van velem, amikor a jobb lábam bepirosodott térd alatt. Elmúlt a lázam, de menni nem igazán tudtam. Csak hogy ne legyen egyszerű a dolog azon a hétvégén vasárnap Apjuk a lányunkkal elment kerékpározni, de balesetet szenvedtek, aminek a következménye Apjuk könyök törése volt. A vasárnap esténk úgy telt, hogy a lányunk az apját öltöztette, engem a wc-be kísért. Csak nevetni tudtunk, hogy 50 fele lenyomorodtunk, és a gyerek nélkül semmit nem tudnánk csinálni. Apjukot megműtötték, nekem a lábam az antibiotikumos kúra után már egész jó. Gyógyulgatunk, gyógyulgatunk...na de elég a siránkozásból.

Ha könyveket nézem, 8 könyvet olvastam ki május hónapban.
Ebben a hónapban sajnos két könyv nem tetszett nekem, mindkettőt nagyon gyengének tartom. Az egyik a Szentjánosbogár lányok, a másik a Lefelé a folyón. Mindkét történet ígéretesen indult, de valahogy nem tudták az írónők kibontakoztatni a cselekményt. 
Szerencsére a "maradék" 6 db regény már sokkal, de sokkal jobb volt. 😉

Arundhati Roy: Az Apró Dolgok Istene felkavaró élményt nyújtott a számomra érthetetlen Indiáról. 

Naomi Alderman: A rabbi meg a lánya egy ortodox zsidó közösség mindennapjaiba nyújt betekintést. Számomra nagyon sok új információt nyújtott.

Tan Twan Eng: Az Esti ködök kertje egy szintén felkavaró olvasmány, egy kínai származású, de Malájföldön élő nő története, aki egyedüli túlélőként szabadul meg a japánok munkatáborából. Soha nem tudja megbocsájtani az ott történteket, sem a japánoknak, sem saját magának, mégis a halott nővérének az álmát egy japán kertész segítségéve akarja megvalósítani. A csupa dühvel teli Jün-ling emlékezése megrázó olvasmányként jelenik meg. 

Moskát Anita: Irha és bőr című regénye fenomenális!! Képzeljünk el egy olyan világot, ahol állatok millió bábozódnak be, hogy emberhez hasonló fajzatként "szülessenek" újjá. Az emberek erre nincsenek felkészülve, és a fajzatok is keresik a válaszokat, hogy kik ők, és miért jöttek erre a világra.

Május hónapban nem vettem könyvet, amiket kinéztem, azok elvileg júniusban jelennek meg. De így sem maradok olvasmány nélkül 😂

Remélem a júniusom már jobb lesz, és végre a betegségeket magunk mögött tudjuk hagyni.


Megjegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések