Áprilisban történt

Ha azt mondtam egy hónapja, hogy a március milyen hamar eltelt, akkor az április még gyorsabban szállt el. Szerencsére belerázódtam ebbe a home office dologba, és még jól is éreztem magam, amikor két hete beütött a krach. Szerintem elkaptuk a vírust, de mivel nem teszteltek bennünket ez ugye nem hivatalos. Úgy tűnik nekünk gyors lefolyású volt, és kevésbé viselte meg a szervezetünket. Komolyan mondom teljesen kiakadtam az egésztől, mert én is azok táborát erősítettem, hogy biztos nem kapom el, miért pont én, stb. Aztán mégis...
De hála az égieknek most már semmi bajunk, és az erőnk is visszajött.

Április hónapban 9 db könyvet olvastam. 

Szerencsésnek mondhatom magam, mert egy könyv kivételével mindegyik tetszett.

Jean Rhys: Széles Sargasso-tenger teljesen elvarázsolt. Érdekes, buja környezet és még érdekesebb főszereplő. Antoinette nem más, mint az ifjú Rochester felesége, aki később elzárva él a Jane Eyre című könyvben. Nagyon felkavaró regényről van szó, hiszen az olvasó előtt bontakozik ki Antoinette élete, aki semmiről nem tehet. Mégis a sors, illetve a társadalmi körülmények szinte előrevetítik életének tragikusságát. Örülök, hogy végre elolvastam.

Szofija Andruhovics: Felix Austria című regénye érdekes könyvecske. A Monarchia fénykorában játszódó történet szinte ismerősnek tűnik nekünk, mivel mi magyarok is részese voltunk a Monarchiának. Egy cseléd szemszögéből bontakozik ki a cselekmény, de ez a cseléd különleges helyzetben van, hiszen úrnőjével együtt nőtt fel, szinte testvérként, vagy mégsem? Sztefanija, a cseléd, mutatja be a világát, persze olvasóként nem tudhatjuk, hogy tényleg úgy van-e minden, ahogy Ő elképzeli. De a végén minden kiderül...
A Typotex kiadó ingyenes ebookjáról van szó, ezúton is köszönöm nekik az élményt, és a lehetőséget, hogy ingyenessé tették a letöltést.

Sally Christie: A király kurtizánjai kellemes kikapcsolódást okozott. XV. Lajos kezdődő szerelmi élete jelenik meg a lapokon, a hírhedt Neslé nővérekkel.

Könyveket is vásároltam, nekem nem okozott gondot a vírus helyzet, mivel egy jó ideje e-könyveket vásárolok. Most is 5 db e-könyvet vettem, nem tudtam ellenállni a jobbnál jobb akcióknak.

Sienna Cole: Lefelé a folyón egy ideje birizgálta a fantáziámat, most beszereztem.
Kamila Shamsie: A fiúk hazatérnek nagyon jó áron sikerült megszereznem.
Donna Tartt: A kis barát, még nem olvastam az írónőtől, kíváncsi leszek mennyire fog tetszeni. Az ismerőseim csupa jókat írtak róla.
Arundhati Roy: Az Apró Dolgok Istene, húú ezt a könyvet már olvasom, és nagyon elvarázsolt. Különleges!!!!
Maxim Leo: Volt egyszer egy NDK, anno barátnőm kiment az apjához az NDK-ba, és amikor visszajött azt mondta, hogy azt élvezte a legjobban, hogy annyi sült krumplit ehetett rántott hússal amennyit akart.:-) Szóval itt az ideje megismerkedni az NDK-val.

Miközben írom a posztot, már biztosnak tűnik, hogy május végéig még mindig home office-ba leszek. A lányommal és a kutyával már egész jó napirendet alakítottunk ki, jó lenne ha az edzések végre beindulnának. 

Megjegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések