Júniusban történt

Tudom, tudom...régen volt június. De így jártam! 😂

Szóval júniusban megszűnt a home office, ráadásul a pályázatot is be kellett indítanom, ami azt jelentette, hogy reggeltől estig bent voltam a munkahelyemen. Egyrészt  jó volt, mert találkoztam emberekkel, másrészt meg nem :D
A bajomat még tetézte, hogy a bakteriális fertőzésem újból kiújult, és kiderült az is, hogy nehéz kinyírni a rohadékot. 2 hetes lórúgásos antibiotikum kúrán vagyok túl, és a biológus barátnőm szerint még 1 hetet rá kellett volna húznom, de az orvos szerint, ha a bélflórámat még akarom használni, akkor nem. Szuper!!! 

Na akkor nézzük a könyveket!

A fenti okokból kifolyólag 2 könyvet olvastam el ebben a hónapban.

Folytattam Lucinda Riley-tól A hét nővér sorozatot. A Napnővért olvastam el, ami Electrának az életéről szól. A sorozat sok újdonsággal nem szolgál, az írónő hozza mindegyik résznél az átlagos stílusát.
A másik könyv Janette Oke: Ha eljő a tavasz című regénye volt, ami Ha szólít a szív sorozat második része. Kedves könyvecskéről van szó, sajnos a részletes leírások itt is hiányoznak, de egyébként könnyen olvasható darab.

Június hónapban 3 db könyvet vettem, és ebből 2 db könyv papír alapú volt. :D Ezt azért jegyeztem meg, mert mostanában szinte csak e-könyveket vásárolok.

Jack Campbell: Vitéz
Peter F. Hamilton: Mulandó Üresség
John Scalzi: Az utolsó emperátor

Természetesen mindegyik akciós volt. 😁😂

2020. első félévében 37 db könyvet olvastam el. Ez nekem szép termés, persze sose lenne ennyi, ha a vírus miatt nem maradtunk volna otthon. :-) Szerencsémre azt is elmondhatom, hogy kevés rossz könyvet sikerült kiválasztanom ezidáig. Szóval elégedett vagyok! :D

Megjegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések