Decemberben történt

2019 decembere a novemberrel együtt elég kaotikus volt számomra, rengeteg munkám volt, ezáltal semmi szabadidőm. Így a legtöbb könyvet novemberben kezdtem el, de decemberben fejeztem be.


Decemberben 9 db könyvet fejeztem be, ami tényleg csalóka a novemberi kezdés miatt. Sajnos volt néhány ami kevésbé tetszett, ami lehet az időhiány miatt, vagy tényleg nem az én zsánerem. sajnos még mindig nem tudom abbahagyni a nem tetsző könyveket, átrágom magam rajtuk. Ezen jövőre változtatnom kell.
Na akkor nézzük!

Ami nem tetszett:
  • A. P. Foxgate: Mária Magdolna
    Mit is mondhatnék, ez nagyon nem az én könyvem. Mária Magdolna szemszögéből nézhetjük Jézus gyermekkorát, illetve felnőtt életét. Nekem semmi újat nem adott.
  • Brigitte Kronauer: A nők ruhái
    Akciósan vásároltam, igazából alig hallottam róla valamit. Novellák gyűjteménye nőkről, ruhákról, életekről. Rosszkor talált meg, és az sem segített, hogy a novellákat én annyira nem kedvelem.
Ami  tetszett:
  • Narine Abgarjan: Égből hullott három alma
    Ez egy csoda a fájdalmával együtt! Mindenkinek le kéne olvasni. Egy pici örmény faluban játszódik a történet, ahol a főszereplő visszaemlékezései és a jelen adják a cselekményt. 
  • Tommy Orange: Sehonnai
    Mindig megdöbbenek azon, hogy az indiánok sorsa még mennyire hányatott Amerikában. Ez a könyv is azt mutatja be, hogy milyen nagy gondok vannak még a fajgyűlölettel és beilleszkedéssel.
  • Margaret Atwood: Testamentumok
    A  szolgálólány meséje mélyen felkavart, és nagyon megörültem amikor megtudtam, hogy lesz folytatás. A Testamentumok 15 évvel később folytatódik, 3 nő szemszögéből látjuk Gileád szörnyűségeit. Ez is letehetetlen.
  • James S. A. Corey: Tiamat dühe
    A Térség sorozat számomra egyenlő a minőségi sci-fivel. Holdenék már öregek, jaj de furcsa volt így olvasni, de annak örülők, hogy nem lesznek örökké fiatalok. Duarte elleni lázadás az egyik fő cél a lázadóknak, de közben arra jönnek rá, hogy lassan kiöregednek ebből, és a fiatalok talán nem is érzik olyan rossznak a diktatúrát. Eközben valami erősebb és kiismerhetetlenebb közeledik...
A többi nem hagyott bennem mély nyomot, azért olvastam, hogy kiürítsem az agyam :-)

2 db könyvet, azaz ebookot vettem ebben a hónapban, Adrian Tchaikovsky: A pusztulás gyermekei-t, és Hannu Rajaniemi: Öröknyár című könyvet.


2020-ra fogadalmat nem tettem, örülök ha továbbra is tudok olvasni :D Abban viszont reménykedem, hogy a blogot tudom majd vezetni. 

Megjegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések