Újra itt!

Egy kicsit eltűntem, tavaly augusztus óta nem jelentkeztem a blogon. Ennek egy teljesen egyszerű oka van, nincs időm. Választanom kellett, hogy olvasok a szabadidőmben vagy blogolok, és én az előbbit választottam. Most sem jobb a helyzet, de próbálok változtatni az egész időbeosztásomon, remélem sikerül.

Bármennyire is időhiányban szenvedtem, mégis a tavalyi év volt az, hogy 77 db könyvet olvastam el, ami 34.198 oldalt jelentett. Na az idén ez nem fog menni :D Mert néha kötögetek is, ami elveszi a kevéske időmet az olvasástól. ;-)

Sajnos az utóbbi időben többet vagyok Budapesten, mint a hétvégi házunkban. Ez is kiverte nálam a biztosítékot, nincs meg a feltöltődési lehetőségem, arról nem beszélve, hogy a Gyerkőc egyre jobban bojkottálja a hétvégi házat, pedig már minden sz@rt bevezettem, hogy olyan legyen mint otthon. Kiskorában igazi "falusi" leányzó volt, most viszont  "városi patkány" lett, aki nem tudja elképzelni, hogy lehet vidéken élni. Szörnyű ez a kamaszkor! és még éveknek kell eltelni ahhoz, hogy benőjön a feje lágya. Csak Apjukkal kibírjuk addig.

Úgy tűnik Szigetezni fogunk, mivel a Gyerkőc kedvenc előadója jönni fog. Apjukkal most azon versengünk, hogy ki marad itthon a kutyával. Mert ugye szegény Szivacs nem lehet egyedül... ;-)

Gyerkőc rajzol és vív meg tanul, rajzol és vív meg tanul... nem könnyű, na. Tényleg le van terhelve, fogalmam sincs mi lesz a következő tanévben, amikor már 7.-es lesz, és bejön a fizika, kémia. Így is tele van órával, délutánonként meg edzés.

Szóval zajlik, mint mindig, és nem lesz egyszerűbb.

Megjegyzések

Shanara üzenete…
Üdv, újra itt! Kedvelem a vissza (és újra vissza)térőket. ;)
Ahogy a szavaidból kiveszem, továbbra is zajlik nálatok az élet. Meg is jegyeztem a múltkor itthon, hogy hangodat sem hallottam... Hmmm, mióta is? Úgy december óta.
Pedig az a hétvégi ház... Az biztos, hogy pár óra is feltölti az ember lányát abban a környezetben (és társaságban). :)
Pedig, ha végre tudunk találkozni, akkor bizony lesz mesélni valóm. Meg remélem, hogy mutatni valóm is. ;)
Mostanában több bennem az energia és ezt ki is használom. No, nem az olvasmányaimmal haladok, hanem pl. beültettem az erkélyt. Mármint az erkélyládáimat muskátlival. Már most. Remélem, hogy nem lesz bajuk, ha néha kicsit hidegebb még a reggel.
amilgade üzenete…
Shanara
Jaj, olyan jó volna találkozni!!!!!! Nevetni fogsz, májusban van szabadidőm elvileg (és remélem gyakorlatilag is). Már én beültettem az erkélyemet kb 2 hete. Egész jól bírják!!! De jó neked, hogy energiával tele vagy!!!! Nekem valahogy most nem megy, a túlélésre játszok.
Szilvamag üzenete…
Nagyon örülök neki!! Hiányoztak a bejegyzéseid. :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések