Márciusban történt

A márciusi hónap elég zűrös volt számunkra. Folyamatosan volt valami programunk a hétvégére, így feltöltődni egyáltalán nem tudtunk.

4 könyvet olvastam el, Elena Ferrante Nápolyi regények sorozatából az első két részt (Briliáns barátnőm, Az új név története), ezen kívül George R.R. Martintól az Éjvadászok és Michelle Obamatól Így lettem című könyveket.
A Nápolyi regényekről annyi jót hallottam, hogy nem tudtam a sorozatnak ellenállni. Nem csalódtam bennük, kellemes perceket szereztek. 
Martintól az Éjvadászok könyvét azért vettem elő, mert a belőle készült sorozatot szeretném hamarosan nézni, és előtte mindenképp el akartam olvasni.
Michelle Obama személye eddig nem igazán érdekelt, de aztán szembetalálkoztam az Így lettem című könyvével, és kíváncsiságból elolvastam. Mindig is azt gondoltam, hogy politikus feleségének lenni nem lehet könnyű. Ez a történet csak megerősítette bennem azt, hogy csak nagyon erős jellemű, okos és művelt nő "élheti túl" azokat a megpróbáltatásokat, amik a politikus társa miatt érik. 

Márciusban csak egyetlen egy könyvet vásároltam, Peter Buwalda: Bonita Avenue című regényét. Mivel pofátlanul olcsó volt, így megvettem, persze fogalmam sincs mikor fogom elolvasni ;-)

Bükfürdő, Cegléd, Budapest 3 hétvége amikor nem tudtam otthon lenni, mindig van valami és pont hétvégére. Az egy szabad hétvégémen végre ki tudtam menni a hétvégi házunkba, és próbáltam egy kicsit pihenni olvasni.

Röviden ennyi. :-)










Megjegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések