Az új "drágaszágom"!!!

Jó pár éve egy Kindle Touch tulajdonosa vagyok. Mindig mosolygok azon, ahogy a tulajdonomba került. Amikor kinéztem az Amazonon, akkor még Európába ezt a típust nem szállították, de sebaj, mivel a sógorom Amerikában él, és Ő meg tudta vásárolni nekem. Cirka fél évet vártam arra, hogy leüljön a számítógépe elé, és megrendelje az ebook olvasót. Mire megérkezett postán hozzám, már 1 hete az Amazon el kezdte szállítani Európába is. ;-)



Első látásra szerelem volt, és a mai napig imádom. De már újabbat szerettem volna, a világítás nagyon hiányzott, hiszen Apjuk jó néhányszor kiakadt rám, hogy még hajnal 1 kor is ég a lámpám, Ő meg nem tud aludni. 

Szóval elkezdtem nézni az új Kindle olvasókat, és rögtön egy dilemma elé kerültem, Paperwhite vagy Oasis legyen a következő kis kedvencem. Beletelt néhány napba mire eldöntöttem, és tudom, hogy néhányan butaságnak tartják majd a választásomat, de nem tudtam ellenállni az Oasis formájának. Ismét a sógorom, illetve a sógornőm segítségét kértem a rendeléskor, hiszen majd féláron tudtam így megvenni, mintha Magyarországon vettem volna meg, vagy ide rendeltem volna (az Áfa és a vám jól megdobta volna az árát). És tádám!!! A múlthét csütörtökön végre a kezembe foghattam az új olvasómat. IMÁDOM!!! Csak így egyszerűen. Szegény kis Touch-ot mellőzöm, még nem tudom mi lesz vele.



Megjegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések