Boldog Karácsonyt!!!!



Minden kedves olvasómnak BOLDOG KARÁCSONYT kívánok!!!!


Nagyon, nagyon vártam a Karácsonyt, de 24. reggel már éreztem, hogy ez nem lesz a napom. A megfázás őrült erővel tört ki rajtam, a sütiket alig tudtam befejezni, és a családi ebédnél is csak sóhajtozni tudtam, mert egyre rosszabbul éreztem magam. Délután a gyerkőc új társasjátékával már nem is tudtam játszani, mert lázas lettem. Kellett egy kis idő, hogy rájöjjek arra, hogy immár néhány éve én mindig beteg vagyok Karácsonykor vagy Szilveszterkor. Öröm az ürümben, hogy a két napos szilveszterem legalább jobban fog telni, hiszen addigra jobban leszek. Az már kevésbé tetszik, hogy lemondtuk a vendégeket, szégyelltem is magam miatta, de semmi értelme a vendégségnek, hiszen csak elfertőzöm az embereket.
Tehát a Szentestém az ágyban telt, enyhe bódulatban a gyógyszer miatt, és a mai napom is, de szerencsére érzem, hogy elkezdődött valami változás, vagy nagyon jól bebeszélem magamnak. Muszáj, mert egy meglepetés szülinapra vagyunk hivatalosak, és nem szeretnék arról hiányozni. Na de elég a rinyálásból...nézzük a jó oldalát, van időm olvasni!!!

Megjegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések