Advent - IV.

Annyit beszélek én is az Internet veszélyeiről, hogy lassan csak erre tudok összpontosítani. Miközben egy (valójában több) óriási előnye is van, amit többször is tapasztaltam. Annak a lehetősége, hogy hasonló érdeklődési körű emberekkel ismerkedhetsz meg, valami felfoghatatlan. A hétvégén ismételten összegyűltek a Borsodi Molyok, lassan kisebb családdá válunk, ahol szó szerint együtt sírunk és örülünk. Szerencsére nem volt estére programom (évek óta először), így végig maradhattam, és bizony eszméletlenül jól éreztem magam. Lett közös bögrénk is, köszönet @gab001-nek és @icu79-nek!



Vasárnap a szokásos mézeskalács készítés volt porondon, ami viszont nem úgy sikerült ahogy akartuk. A házikó egy putri lett, és a sütik díszítése sem sikerült. Teljes csőd, pedig évek óta csináljuk a házikót, és Apjuk művészi kreativitása is  lassan kiteljesedett. De legalább a mézeskalács fenyőfa normális lett!!!

Az utolsó könyvcsomagom úgy néz ki nem fog megérkezni Karácsony előtt. Még szerencse, hogy egyik könyvet sem ajándékba szántam. Az idő szinte kipereg a kezeim közül, még mindig el vagyok havazva, remélem Karácsonyra utol tudom érni magam.

Megjegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések