Advent - I

forrás itt
Igazából most pénteken tudtam egy nagy lélegzetet venni, előtte 3 hétig azt sem tudtam hol áll a fejem. Most kellene megpihenni, elmélkedni stb, de én pótolom az elmaradt dolgokat, mint pl. takarítás, tanulás a gyerekkel. 
Ezért van az, hogy fájó szívvel nézegetem az adventi képeket, és megint az az érzés fog el, hogy ismét nem kreatívkodtam semmit. Csodálom azokat, akik több gyerkőc mellett is képes valami szépet, egyedit alkotni. Én meg pislogok nagyokat és a túlélésre játszok.

Szóval ma van gyertyagyújtás, és ennek örömére megrendeltem J. J. Abrams - Doug Dorst: S. könyvét. ;-) 
Gyerkőc naponta számolja mennyi van még hátra a Mikulásig és Karácsonyig. Én meg hörcsögöt kezdtem játszani, folyamatosan gyűjtöm a két eseményre a dolgokat. Lassan pipálnom kellene hogy mi van, és mi nincs meg. Erről jut eszembe, fel kellene vennem a kapcsolatot azzal az illetővel, akinek én vagyok a karácsonyi angyalkája, mert megérkezett a könyve. ;-)

Nos azt hiszem eleget zizegtem már!

Boldog Adventi időszakot kívánok Mindenkinek!

Megjegyzések

Shanara üzenete…
Szóval gyertyagyújtásra rendeltél egy nagyon szép, de nagyon drága könyvet. Részemről ezt az ötletet csak támogatni és üdvözölni tudom. Akkor ebből hagyomány lesz? Minden adventi hétvégén rendelsz valami szépséget? :D
amilgade üzenete…
Úgy legyen! Habár a gyerkőc vívó felszerelését most kell megvenni, ezért valszeg anyának csak szegényebb advent jár! :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések