Borsa Brown: Az Arab (...Szösszenet)

SPOILER - SPOILER - SPOILER - SPOILER - SPOILER 


Igazából fogalmam sincs miért olvastam el ezt a könyvet. Mert tudniillik nem szeretem az erotikus könyveket. Mégis beleszaladok néhányba, mert valami felkelti az érdeklődésemet, mint pl. nyáron az indiánok, most meg az arabok, azaz inkább Szaúd-Arábia. Szóval elkezdtem olvasni ezt a könyvet, és teljesen kikészített. Félreértés ne essék, nem a regénnyel van bajom. Bár nem olvastam olyan sok erotikus/romantikus könyvet, de szerintem ez rendesen össze van rakva. Sőt! Külön érdem az írónőnek, hogy az arab szokásokat megpróbálja megértetni az olvasókkal, ezzel is megindokolja főszereplőjének a viselkedését. És ez jó, tényleg. Akkor mitől akadtam ki??? Hát a főszereplőtől.

Tudniillik sikerült egy igazi bunkó pasit létrehozni. Nem az írónő a hibás, isten ments!! Ő csak leírta azt ami létezik arab köntösbe csomagolva. Mert tényleg van egy szűk übergazdag réteg, ahol (sajna) ennyire "sármos" pasik vannak. Az meg még bosszantóbb, hogy tényleg vannak olyan nők, akik hasra esnek ettől. Én meg legszívesebben főbe lőném az ilyen pasikat, akik ennyire elszálltak maguktól, és konkrétan minden nőt kurvának néznek. Sortűz!!

Na és pont az ilyen érzéseimtől nem szabadulva, nem tudom hitelesnek érezni a történetet. Mert nem tudnék beleszeretnék egy egoista, hímsoviniszta parasztba, csak válogatott megalázási nemeket próbálnék kitalálni. Itt meg a kiscsaj belezúg, de nagyon. Abba a pasiba aki rendesen alázza, na jó, néha kedves is vele.

Pedig Gamal (a paraszt) még jellemfejlődésen is átesik, és itt végre éreztem, hogy rendben van a dolog. Merthogy adott egy muszlim hapsi, aki eléggé hagyománytisztelő. Ennélfogva borítékolható, hogy egy magyar kislány nem tudja megváltoztatni. Szerencsére nem erőszakolták meg a karakterét, lelki tusáját egy huszárvágással megoldották (bevallom elegánsabb megoldásra számítottam), és csak annyira lesz emberibb, amennyire még hiteles (plusz még egy pont az írónőnek).

Szóval nem pontozom, és nem olvasok egyhamar még egy arabos könyvet.

Megjegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések