Csökkentsd a Várólistádat 2012

Idén is jelentkeztem a Lobo által meghirdetett kihívásra. De tanultam a 2011-es kihívásból, idén tele raktam a várólistám olyan könyvekkel, amelyek "agylehúzós, kikapcsolós" regények, azaz nem kell gondolkodni olvasásuk alatt. 
Mondhatnám azt is, hogy valójában megfutamodtam, ami talán igaz is, de idén alternatív listám is van, amibe azért beraktam komolyabb könyveket is. Na akkor nézzük a listát:

Diana Gabaldon: Outlander - Az idegen
Laurell K. Hamilton: Misztrál csókja
Laurell K. Hamilton: Az éjfél simogatása
Laurell K. Hamilton: A holdfény csábítása
Laurell K. Hamilton: Az alkony ölelése
Sian Rees: Úszó bordély
Muriel Barbery: A sündisznó eleganciája
Kerstin Gier: Rubinvörös
Richárd P. Feynman: "Tréfál, Feynman úr?"
Caroline P. Murphy: A pápa lánya
Susanna Jones: A csendmadár
Bernard Cornwell: Az utolsó királyság

Bízom benne, hogy 2012-ben is teljesíteni tudom ezt a kihívást!

Megjegyzések

Szilvamag üzenete…
A sündisznó eleganciája nálam is felkerült a listára :)
amilgade üzenete…
:-) Állítólag nagyon jó!! Majd meglátjuk!! :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések