Antoinette May: Pilátus felesége


Ki az az asszony, aki ott állt Pontius Pilátus mellett? Nem más, mint Claudia, aki látnoki képességekkel rendelkezik. De ez sem menti meg Pilátust a bukástól, ami Jézus halála után bekövetkezik.

Nagyon szeretem a történelmi témájú könyveket! Azokat pedig különösen, ahol a részletekre is figyelnek. Ebben a regényben a részletek tökéletesen jelennek meg a lapokon. A régi, ókori római vallások, szertartások, és a ruhaviseletek, de meg kell említenem a pazar lakomákat is.
Claudia életét öleli föl a regény, a hangsúly a szerelmes Claudián van, aki mindenre képes, hogy magához láncolja Pilátust. A fiatal lányból hamarosan az életének az értelmét kereső ifjú nő lesz, aki az igazi szerelmet is megismeri.
Jézus mellékszereplőként jelenik meg, de a regény nem is Ő róla, hanem Claudiáról szól. Én Dan Brown regényében találkoztam először a Jézus-Mária Magdolna feltételezéssel, amit itt is olvashattam.

Nekem ez az igazi romantikus regény. Nagyon kellemes olvasmány. Az ember kikapcsolódik az olvasásakor.
Itt olvashatunk Claudiától egy levelet, bár az eredetisége nem bizonyított. Ez is érdekes!

Megjegyzések

Jucus üzenete…
Köszi a leírást, nekem nagyon is felkeltette az érdeklődésem! Jajj, ha elég pénzem lenne könyvre...a lakás lenne kicsi:o))
amilgade üzenete…
Nekem már most kicsi a lakás! 3 nagy könyvespolc van bezsúfolva a szoba egyik sarkába, a 4. könyvespolc egy pici kis helyiségben kapott helyett, és már kéne egy 5. is.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések