Díjat kaptam!!!!


Csenga megtisztelt ezzel a díjjal, nagyon szépen köszönöm!!!
A szabályok a következők:
1) ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2) a logót kirakom a blogomba.
3) a szabályzatot kirakom a blogomba.
4.) megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5) kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.
6) megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.
7) betartom a szabályokat.
Név: Amilgade

Becenév: nincs

Lakhely: Miskolc

Magasság: 168 cm

Névnap: feb. 19

Foglalkozás: próbálom az ifjúságnak a fejébe tölteni a "tudást" ;-)

Testvérek: egyke vagyok

Anyanyelv: magyar

Beszélt nyelvek: angolból van nyelvvizsgám, de már a beszéléstől távol állok :-(

Gyűjtemény: könyvek, könyvek, könyvek, és keresztszemes minták

Cipőméret: ezt illik egy hölgytől kérdezni??????!!! 39

Iskola: az utolsó a DE-IK volt, de valszeg harmadszora is be kell ülnöm valami "padba"

Hobbi:Olvasás, hímzés és varrás, habár az utolsó kettőre nincs annyi időm, mint amennyit szeretnék

Zsebpénz:Na ilyenem már ezer éve nem volt! :D

Kívánság: Szeretném felnőttként látni a nem létező unokámat :-)

Álom: Egy hatalmas családi ház, benne egy igazi könyvtárral. Végre kiélhetném a könyvásárlás mániámat, és nem kellene attól félnem, hogy nem tudom hova gyömöszölni az újabb szerzeményeimet

Szerencseszám: Nincs igazán, de ha választanom kellene, akkor a 12

Szeretne találkozni: Na ezt szedjük szét! Először is nekem KELL egy időgép, és akkor különböző korokba szeretnék visszamenni. Persze a korokat köthetem emberekhez is: Hatszepszut, Attila, Mátyás, és sorolhatnám a listámat. Ne hagyjam ki az írókat sem: Steinbeck, Passuth, Szabó Magda... Ja és Brad Pitt, hogy jó napom legyen! (Most elárultam, hogy én ahhoz a generációhoz tartozok, akik Brad Pitt filmjein kamaszodtak/értek felnőtté) ;-)

Háziállatok: Voltak halaim (ide sorolhatom??)
Végignéztem a könyveseket, és azt láttam, hogy körbeért a díj. Ezért úgy gondoltam, hogy én nem neveznék meg 6 blogot (nem baj igaz!!!!) Tényleg igazán örülök, hogy részt vehettem ebben! Még egyszer köszönöm Csenga!!

Megjegyzések

Heloise üzenete…
Szia! :-)

Esetleg, ha lenne kedved Neked is beszállni a játékba, kérlek nézd meg a blogom ;-)
http://konyvekkelsuttogo.blogspot.com/2010/04/mert-szeretem-konyveket.html

Üdv, Heloise
Csenga üzenete…
Szívesen:-)))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések