Abigél

Szabó Magda Abigéljével kezdem a sort, mert 12 évesen amikor először olvastam, olyan nagyhatással volt rám, hogy évekig kellemesen borzongtam(persze jó éretelmben :-D ), amikor visszagondoltam a regényre.


A barátnőm adta kölcsön a könyvet, és én 1 nap alatt kiolvastam. A tartalmát itt el lehet olvasni:


Amikor letettem a kiolvasott könyvet, gondolatban Gina életét továbbszőttem, és még most is fájón hat rám, hogy nem lett folytatása a regénynek. Pedig tudom, hogy így jó, ahogy van, mégis gyermekként olyan jó volt kitalálni a főszereplő lány további életét.
Még most is gyakran előveszem az "Abigélt", bár majdnem kivülről tudom az egész történetet, mégis megnyugvást, erőt ad.
Furcsa, de a napokba a kölcsönadom a szintén középkorú barátnőmnek. Kiváncsi vagyok neki hogy fog tetszeni...

Megjegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések