Februárban történt

Nálam a február hamar tovaszállt. Talán annak is köszönhető, hogy látom a tavasz eljövetelét, és egyre több a napsütés (mondom ezt akkor, amikor 1-2 nappal ezelőtt még a hó is esett :D)
Azt hiszem a sorozatnézés és az olvasás között is meg tudtam tartani az egyensúlyt ;-)

Na akkor nézzük. 7 db könyvet olvastam el ebben a hónapban, januárhoz képest sokkal többet. 


Bernhard Schlink Olgája egyszerre elvarázsolt és bosszantott. Tetszett, ahogy bemutatta Olga életét és Németország változását, másrészt idegesített, hogy egy olyan nő mint Olga, miért azt az életet választotta amit választott. Tessék elolvasni, érdemes.

Diane Chamberlain: Egyetlen nővérem
Mit tehet egy fiatal nő amikor rádöbben arra, hogy a hőn szeretett apja végig hazudott neki? Riley csak egyet tehet, kinyomozza hogy akkor mi az igazság. A múlt és a jelen váltakozik a lapokon, és  lassan az olvasónak is kiderül, hogy valójában mi történt, és ki kicsoda. Egyszerű történet, de tökéletes a kikapcsolódáshoz.

Ha az előbbi olvasmányom könnyed volt, akkor ez nagyon nyomasztó és nehéz. A cigány holokausztról keveset lehet hallani és olvasni, hiánypótló ez a könyv. Miriam/Malika története intő példa mindenkinek, hogy a faji előítélet nemcsak a náciké volt, hanem mindenkié. 

Delia Owens: Ahol a folyami rákok énekelnek
Ez egy csodálatos regény, még akkor is, ha a főszereplő kislány története szomorú. A lápi élővilág leírása, az ember és a természet kapcsolata elképesztően jól megírt könyvben jelenik meg. Csak szuperlatívuszokban tudok erről a regényről beszélni!!!

Cara Hunter Adam Fawley sorozata (Egy közeli ismerős; Sötétben; Nincs kiút)
Régen olvastam krimit, de ez a sorozat beszippantott, így ledaráltam mind a három részét. Adam Fawley detektív mentálisan egy roncs ember, amióta elveszítette a fiát, de mindent megtesz azért, hogy a bűnügyeket felderítse csapatával. Esendő rendőrök, akik néha rossz irányba nyomoznak, de a legjobb tudásuk szerint dolgoznak az ügyön. A csapatból jó néhányan a kedvenceim lettek. Szerencsére nem túl brutális bűntényeken dolgoznak Oxford csendes, és számomra meseszép falai között.

Februárban nem vettem könyvet, na ilyen sem volt. Eddig legalább egy könyvet minden hónapban beszereztem. :-)

Viszonylag csendesen telt el ez a hónap, ami húzós volt az a Gyerkőc farsangja, ahol mi szülők adtuk a büfét. Hát... minden elismerésem a pultosoké, én alig bírtam ki. :D

Szolnokon volt Apjuk Gyerkőccel a Diákolimpián, a Keleti Régió versenyén, ahol bekerült az első nyolc közé, így indulhat az országoson. Az instán nyavalyogtam a szabályok ellen, hiszen a Keleti régió a Dunán innen az összes megye, plusz 2 kategória egybe téve, ahol a lányom a "kisebbik" kategóriába tartozik, és csak 8 ember juthat tovább, csakúgy mint a Nyugati Régióból is. Ezzel szemben a Budapesti Régióból 20 fő, ahol ugyanannyi versenyző van, mint a másik két régióban. Szóval lejt a pálya rendesen. :-(
Debrecenbe ugrottunk le egy versenyre plusz akkor már vásároltunk is. Sikerült egy szuper nyári outfitet beszerezni a lányomnak, kár hogy hónapokat kell még várni a hordásához. :D :D

Gyerkőccel megnéztem a Kisasszonyokat. Féltem, hogy nem fog tetszeni neki, de szerencsémre élvezte. Ennek örömére megnézetem vele az Elfújta a szelet is ;-)

Februárban elkezdtem nézni a Briliáns barátnőm első évadját, teljesen elvarázsolt, ahogy a könyv is. Nagyon vártam a Locke & Key sorozatot is, hát... vegyesek az érzéseim. Igaz könyvben nem olvastam, és azt is tudom, hogy ifjúsági regényről van szó, de a sorozat vége nálam kiverte a biztosítékot. Szintén nagyon vártam a Valós halál 2. évadját is. Azt most darálom :D :D

Összességében egy jó kis hónap volt 

Megjegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések