Májusban történt

A május hónap a családunkban egy nagyon fontos hónap, 24 évvel ezelőtt május 6-án ismerkedtem meg a férjemmel, 21 évvel ezelőtt május 16-án volt az esküvőnk, és 13 évvel ezelőtt május 18-án született meg a lányunk. Arról nem is beszélve, hogy májusban már igazán jó idő van, burjánzanak a növények... apropó jó idő. Ezt most nem mondható el, hiszen egész hónapban zuhogott az eső, és le is hűlt a levegő. Ebből következhetne, hogy sokat olvastam, de ez így nem igaz. :-)

Ebben a hónapban 7 db könyvet olvastam el.

Herman Koch: Nyaraló úszómedencével
Octavia E. Butler: Hajnal
Dacre Stoker - J. D. Barker: Dracul
Robert Galbraith: Halálos fehér
Joseph Boyden: Három nap az út

Szerencsésnek mondhatom magam, mert Alison Weir könyvét leszámítva a többi regény tetszett, és némelyik mélyen megérintett. 
Nagyon vártam a Cormoran Strike sorozat következő részét, és bár sokan fanyalognak, nekem bejött. Imádok Cormoran keserédes világába elmélyedni, és kíváncsi voltam arra is, hogy merre fog elindulni Strike és Robin története. 
Szintén nagyon tetszett a Nyaraló úszómedencével. Sokkolt a főszereplő körzeti orvos belső gondolatai, de egyben teljesen igazat adtam neki ;-) Érdekes bűntény, nekem többszörösen is, hiszen az egyik kollégámnál ugyanez a probléma merült fel, és a kezelésénél szándéktalanul a könyvben megírt dolog történt.
Butler Hajnal című regénye könnyen olvasós, viszont én éreztem, hogy nem mostanában íródott. Egyszerű, nulla izgalom, ezt simán kihagyhattam volna.
Joseph Boyden könyve mélyen megérintett, az első világháború borzalmai, az indián fiúk megfelelési kényszere beleégtek a retinámba. Gyönyörű regény, érdemes elolvasni.

Ebben a hónapban csak 2 db könyvet vásároltam.

Robert McCammon: Egy fiú élete
Gabriel Tallent: Drága kis szívem

Májusban Békéscsabán/Gyulán és Szolnokon voltunk, így ismételten csak 2 hétvégénk volt utazással foglalt. Gyula nagyon tetszett, hangulatos kisváros ahol szívesen töltenék még néhány napot.
A június az országos bajnokság miatt kemény lesz, ráadásul a munkahelyemen is nagyon sok melóm van. Már most júliusra gyúrok, akkor végre pihenhetek. :-)


Megjegyzések

Shanara üzenete…
Nekem csapnivaló volt a május, alig olvastam valamit. 6 és fél könyv jött össze, mert az egyiket még április közepén elkezdtem és május közepén fejeztem be, valamint ezek között volt két képregény és két elég gyorsan olvasható kötet. Szóval, csapnivaló. Ahogy írtad is, májusban végig esett. Ezért május utolsó dekádjában már várt a napi 12 óra ügyelet, mert elrendelték a készültséget és ez kitartott június első dekádjában is (szerencsére a pünkösdi hétvége megmenekült). Ráadásként májusban volt két határvízi egyeztetésem is. Tiszta rémálom volt ez a hónap.
Minő meglepetés, nálunk is van a családban egy május 18-án született Bika, aki egyébként Norbika, vagyis Pacák. :D
De a lényeg, hogy jókat olvastál. :)
Jaj, milyen jó is lehet ilyenkor a kis házatokban... a nyugalomban, a csöndben. :)
amilgade üzenete…
Shanara gondoltam rád sokat, amikor állandóan esett. Júliusba megbeszélünk egy időpontot, és összeülhetnénk a kis házba ;-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések