Csökkentsd a Várólistádat 2011

És sikerült!!!!!!!! Tegnap este az utolsó oldalt is elolvastam! Pedig még december elején azt hittem, hogy belebuktam ebbe a kihívásba, mivel még 4 db könyv volt hátra. Lobonak csak megköszönni tudom, hogy létrehozta ezt a kihívást!


A virtuális polcomon a következő könyvek voltak:

Jonas Hassen Khemiri: Montecore – egy párját ritkító tigris
Cormac McCarthy: Az út
Carlos Ruiz Zafón: A szél árnyéka
Doris Lessing: Az ötödik gyerek
Jane Austen: A mansfieldi kastély
Elizabeth Gaskell: Észak és Dél
Orhan Pamuk: Isztambul
Ian McEwan: Vágy és vezeklés
John Banville: A tenger
William Dietrich: Hadrianus fala
John Steinbeck: Egerek és emberek
William Makepeace Thackeray: A nagy Hoggarty gyémánt

Alternatív listám nem volt, de szerencsésnek mondhatom magam, mert egy könyvben sem csalódtam. Habár kevésbé tudtam élvezni  John Banville-tól A tengert, mert amikor olvastam, akkor már bennem volt a kényszers megfelelés érzése, azaz mindenáron teljesíteni a kihívást. Sajnos a könyv gyönyörű mondatait nem tudtam értékelni így, talán ha máskor olvastam volna, amikor igazából kedvet kaptam volna hozzá.

Kellemesen csalódtam William Dietrich könyvébe a Hadrianus falában. Nem tudtam róla semmit, történelmi regénynek hittem, és egy igazán jó történelmi-kaland-romantikus egyveleget kaptam. Tényleg nagyon jó könyv, csak ajánlani tudom.

A 2012-es várólista csökkentésbe belekezdek, habár sokat gondolkoztam rajta. Élveztem ezt a kihívást, de ahogy teltek a hónapok úgy nőtt a vállamon a teher, hogy még mennyi könyvet nem olvastam el. Igaz ezeket regényeket legalább elolvastam, mert el kellett olvasnom, egyébként jó néhányat hátrébb soroltam volna. Nem azért mert rossz, hanem mert újabb és újabb könyvek jelentek meg, amik jobban érdekeltek. De a kényszer az, ami néhányszor rossz szájízt hagyott bennem. Talán ha alternatív listát is használtam volna, akkor könnyebben teljesítettem volna a feladatot. Nem tudom, de azt igen, hogy nem bántam meg azt, hogy jelentkeztem erre a kihívásra. Most meg büszke vagyok magamra, hogy mégis sikerült!!!! :D

Megjegyzések

Heloise üzenete…
Húú, gratulálok Neked!! Hatalmas respect!

Én - szégyellem - csúfos kudarcot vallottam ennél a kihívásnál, kb. 6 könyvet sikerült elolvasnom :-( már októberben feladtam :-)
amilgade üzenete…
Köszi!
A feladás nálam is ott lebegett, de a kényszeres megfelelésem kisegített. ;-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések