Nalini Singh: Angyalkard (Angyali vadász 4.)

Az Angyali vadász sorozatban végre nemcsak Elenáról és Raphaelről olvashattam, hiszen a történetük számomra kezdte elveszteni a varázsát. Ez a rész Dmitriről a vámpírról, a Hetek tagjáról szól. Bevallom Dmitri nekem egy ellentmondásos figura volt, hiszen a sorozat első részében még elég ellenszenves férfinak ismerhettem meg, aztán folyamatosan emberközelinek írta az írónő, mintegy bevezetve a negyedik részt, amiből megismerhettem a jó öreg vámpír életét.

Dmitri, aki igazán zárkózott vámpírként mutatkozott be az olvasóknak, megismerkedik Honor St Nicholas-szal a vámpírvadásszal. A lány még nem tudott igazán felépülni abból a borzalomból, amit azoknak a vámpíroknak köszönhet, akik elrabolták őt. Mégis félre kell tenni a félelmeit, hiszen az új gyilkosság felgöngyölítésében neki kell segítkeznie. Honor helyzetét az sem könnyíti, hogy mindennapos kapcsolatba kerül a félelmet keltő Dmitrivel.

Már az első sorok után éreztem, hogy ez a rész nekem tetszeni fog. Üdítően hatott rám, hogy nem Elena és Raphael civódását kell olvasnom. Honor figurája szimpatikus volt számomra, és az sem okozott csalódást nekem, hogy elég hamar rá lehetett jönni, hogy valójában kicsoda. A nyomozás elég izgalmas és cselekmény dús, miközben Dmitri élete a visszaemlékezései során az olvasó elé tárul. Szívbemarkoló életutat járhattam be a vámpírral együtt, megmagyarázva azt is, miért lett olyan Dmitri amilyen. Szerencsére ebben a részben az írónő nem esett abba a csapdába, hogy minden oldalt megtűzött volna erotikus, vagy szex jelenettel. Bár lehet, hogy sok olvasó hiányolta, én nem. Talán pont ezért lett még szimpatikusabb a két főszereplő. Igaz Dmitri nem ér fel Raphel kisugárzásához, de nagyon oda tette az írónő az alakját. 

Összességében azt mondhatom, hogy a sorozat negyedik kötete visszaadta a hitemet. Bátran veszem a kezembe a többi részt is.
9/10


Megjegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések