A hercegnő (The Duchess)


Már egy ideje el akartam olvasni a könyvet (Amanda Foreman: A hercegnő), de még nem sikerült megvennem, ezért jobb híján megnéztem a filmet. Tipikus női film, de ez nem azt jelenti, hogy csöpög a romantikától, szerintem.
Adott egy ifjú lány, Georgiana Spencer, aki hozzámegy feleségül a jóval idősebb Devonshire herceghez. A házassága csőd, mint ahogy az eleve elrendezett házasságoknál általában lenni szokott. A férj mindenféleképpen örököst akar, és 2 leánygyermek születése után, értelem(értelmetlen)szerűen a feleséget hibáztatva még jobban eltávolodik az asszonytól. A színfalak mögött sorozatos megalázások állnak, miközben a nagyközönség, egy igazi dívát ismer meg, aki imádja a szerencsejátékot, és a politikát. Na ilyenkor örülök, hogy a 20. században születtem, mert ezt a hímsoviniszta (bocsánat) világot egyáltalán nem tudom megérteni. Isten, látja lelkemet, még valamilyen szinten megértem a herceget, belenevelték, hogy Ő a kiváltságos férfi, aki mindent megtehet, de egy bájos, okos feleség láttán miért nem tud megváltozni!!!!!!!!!!!
Az ifjú hercegnő életét még bonyolítja barátnőjének árulása, aki viszonyt kezd a férjjel, és a herceg a szeretőt és a feleséget is egy fedél alatt "tartja". Persze nem lenne érdekes a történet, ha a feleség nem találkozna a Nagy Ő-vel. Ettől kezdve megváltozik minden...
Nem szeretném végig elmesélni, mert ezt a filmet látni kell. Én ilyenkor békélek meg a helyzetemmel, és ismételten rájövök, hogy milyen szerencsés vagyok a férjemmel.

Megjegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések