Januárban történt

2020 januárja nekem hosszú, nagyon hosszú volt. A hónap elején tele munkahelyi munkával, majd később valamivel jobb lett, de ez a se nem tél se nem tavasz teljesen kikészít.

Csak 4 db könyvet tudtam kiolvasni ebben a hónapban, bevallom a szabadidőmben még sorozatokat is néztem, így olvasásra nem maradt annyi időm.


Szerencsére a könyvekkel nem fogtam mellé, sőt! 

Sarah J. Maas: Viharok birodalma 
Aelin története mindig is tetszett, de több mint egy éve olvastam a 4. részt, ezért elég nehezen rázódtam bele az ötödikbe ;-) Egy kicsit a varázs elszállt, de biztos folytatni fogom a sorozatot.

Bájos történet a mesés Délen, finom illatok, öreg ház. Kell ennél több???

Koppányt mindenki ismeri, na de milyen ember lehetett, ki van a lázadó vezér maszk mögött?

Folytatódik a Corták harca! Méltó folytatás az első résznek, kemény emberek, kíméletlen harcok mind mind a hatalomért, családért.

2 db könyvet vettem ebben a hónapban, Koppányt ebook formátumban, és a lányomnak a Requiem of the Rose King-et. Az utóbbira nagyon kíváncsi vagyok, ha tetszene neki, akkor az egész sorozatot megvenném. 

Ebben a hónapban csak Budapestre mentünk, és sajnos a hétvégéink már megint totál telítődtek. Ez mondjuk nem fog nyárig nagyon változni. 
Bár szeretem a telet, de a szürkeségből kezd elegem lenni. A szokásos tavaszi terveimmel van tele a fejem, amiből persze szinte semmit nem valósítok meg. :-)
Szóval most kimondottan örülök a februárnak!!


Megjegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések