Áprilisban történt

Az április egy kicsit könnyebb volt, csak két hétvégén kellett versenyre mennünk (Budapest, Debrecen), így maradt idő feltöltődni. ;-)
Ez látszik az olvasásomon is. 10 könyvet fejeztem be ebben a hónapban, ebből két könyvet még márciusban kezdtem el (Szárnyak és pusztulás udvara, Aki megszökik, és aki maradt).




1. Sarah J. Maas: A Court of Wings and Ruin – Szárnyak és pusztulás udvara
2. Elena Ferrante: Aki megszökik, és aki marad
4. Martha Wells: Kritikus rendszerhiba
6. Marko Kloos: Felderítők
7. Anna Banks: Szövetség
8. Josh Malerman: Ház a tó mélyén
9. Marko Kloos: Tengerészek

Anna Banks könyve nagy csalódás volt, a sorozat első része valamivel jobban tetszett. Viszont a többi könyvvel nem nyúltam mellé :-) Kedvencet avattam Kavagucsi Tosikadzu könyvével, szívmelengető történetek vannak benne. Szintén nagyon tetszett Ceseste Ng-tól a Kis tüzek mindenütt című regénye, komoly témát feszeget az írónő, amiben talán senki sem tud igazán jól dönteni.

A könyvek beszerzésénél odafigyelek, hogy e-bookban vásároljam meg azokat, így néhány újdonságot még nem tudtam beszerezni, mert még nem jelentek meg e-bookban. Persze ami késik nem múlik ;-)
6 db könyvet szereztem be április hónapban.


Április hónap elkényeztetett bennünket a szép tavaszias idővel. Jó nagyokat kirándultunk és gyönyörködtünk a virágokba. Szóval jó volt ez a hónap ;-)





Megjegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések