Abbi Glines: A végzetem (...Szösszenet)

Bevallom vonzódok az olyan regényekért, amiben az egyik főszereplő a Halál. Ebből következik, hogy nem  hagyhattam ki Abbi Glines könyvét. ;-)

"Mi történik, ha az ember nyomában van a Halál? Persze, hogy beleszeret. 
Pagan Moore nem csapja be a Halált, hanem beleszeret. 
A tizenhét éves Pagan egész életében szellemeket látott. Tudja, hogy azok az idegenek, a falon át közlekednek, mások számára láthatatlanok. Ezért úgy éli a mindennapjait, hogy nem vesz tudomást a bolyongó lelkekről. Ha nem adja a tudtukra, hogy látja őket, akkor eltűnnek. Ez csak addig működik, míg ki nem száll az autójából a tanév első napján, és meg nem pillant egy hihetetlenül szexis fickót a piknikes asztalnál álldogálni, aki őt bámulja szórakozott vigyorral az arcán. Az egyetlen probléma csupán az, hogy tudja: a srác halott. Nemcsak, hogy nem akar eltűnni, amikor úgy tesz, mintha nem látná, de olyan dolgot csinál, amit a többiek sohasem. Megszólítja. Pagant teljesen elbűvöli a szellem. Amit még nem tud, hogy elérkezett az idő, hogy meghaljon, és az az átkozottul helyes szellem, akibe beleszeretett, az nem csupán egy szellem. 
Ő a Halál és készül megszegni a törvényt miatta."

Nos, nehéz szavakba öntenem az érzéseimet a könyvvel kapcsolatban. Le kell szögeznem, hogy én szeretem a YA könyveket, persze nem mindegyiket, de nem fogok fejvesztve elrohanni tőlük. Tudom, hogy milyen korosztálynak írják (már nem nekem), és milyen módszerekkel. Azaz nem várok szépirodalmi alkotást. De A végzetem még egy közepes YA regény színvonalát sem üti meg.
Mert ebben a történetben semmi eredeti nincs, tele klisékkel, és még a karakterek is annyira színtelenek. Pagan most szerelmes vagyok, de mégsem szerelmi háromszöge, amihez a szívdöglesztő focista, de nem buta, és a Halál, néha rocksztár alakjai kapcsolódnak. Úgy éreztem azért nem kapunk elég információt a Halálról és az "embereiről", mert az első könyves írónő maga sem tudta kitalálni a világát, és ebbe a teszetosza Pagan teljesen beleillik, mert nem kell történnie semminek. 
Meg kell említenem Dank, alias Halál alakját is. Ennyire jellegtelen karaktert biztos nehéz összehozni, mert még a klisésen jóképű, focista fiú, Leif is jobban el tudja varázsolni az olvasót.

Miért olvastam el ezt a könyvet? Hááát az igazság az, hogy altatóként használtam a regényt. Egész jókat aludtam rajta.

6/10
Kiadó: Maxim
Kiadás éve: 2015
Terjedelem: 264 oldal



Megjegyzések

Csenga üzenete…
Én már a borító alapján megmondtam volna, hogy nem lesz olyan jó:-) (Csaj melltartóban, pffffff :D)
amilgade üzenete…
Hehe!!! Igazad van!! Melltartós csajjal borított könyvet többet sose!!! :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések