Advent - II

Gyerkőc több mint egy éve vív, és most ért el odáig, hogy igazi vívóruhában álljon a vívópáston. Szeptembertől mindennap jár edzésre 1 órát, de e héttől ez már 2 óra lett. Ez azt jelenti, hogy reggel fél nyolctól este fél nyolcig oda van, mindennap. Még leírni is szörnyű!!!! A december lesz a próba hónapunk, hogy miként fogjuk megvalósítani a vívást, az iskolát és a játszást is. Nem akarok élsportolót, soha nem is akartam. Csak azt szerettem volna, ha mozog egy kicsit. 
Shanara rákérdezett, hogy minden vasárnap meglepem magam egy könyvvel? Azt hittem így lesz, de a vívás ebbe is közbeszólt. Oly sok vackot kell megvenni a gyereknek (vívócipő, zokni, kesztyű stb.), hogy valszeg ez lesz az én adventi ajándékom.




A Geopen Kiadó megviccelt a héten egy kicsit. A Black Friday egész hétvégés akciójába rendeltem meg az S. könyvet. A webshopjuk nem működött, de a Facebookon megadtak egy e-mail címet, ahová el lehetett küldeni a rendelést. Nem kaptam semmilyen visszajelzést tőlük, ezért hétfőn és kedden is megkérdeztem a Facebookon tőlük, hogy akkor most mi van. Időközben még egyszer megrendeltem a könyvet, a most már működő webshopjukból. Péntek délelőtt kaptam tőlük egy üzenetet, hogy nem kapták meg az e-mail-lemet, ezért újból rendelnem kell. A Geopen facebookos oldalon meg azt válaszolták a kérdésemre, hogy már küldés alatt van. Na erre varrjak gombot! Mindegy! A lényeg, hogy egyszer meg fogom kapni, az is lehet hogy kétszer. ;-)


Megjegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések