Nalini Singh: Angyalárny (Angyali vadász 5.)

Úgy viszonyulok Nalini Singh angyalos sorozatához, mint egy drogos. Először még élveztem is, aztán valahogy függővé váltam és hiába nem nyújt számomra igazi élvezetet, mégis tovább olvasom. 

Immár az Angyali vadász sorozat 5. részét vehettem a kezemben, és be kell vallanom, hogy kb. a 3. résznél már azt éreztem, hogy kezd klisésé válni ez az egész. Jó jó ez az angyalos dolog, érdekesek a szereplők, mégis valahogy egyforma az egész. Bár Dmitri kötete (4. rész) visszaadta a hitemet, Jason története nem tudod átütő sikert aratni nálam. 

Jason kénytelen Indiába utazni, mert Neha külvilágtól elzárt férjét valaki megölte. India arkangyala hírhedt az érzelmi labilisságáról, Jasonnak meg kell akadályoznia, hogy Neha bosszútól szomjasan Raphael ellen induljon. Az indiai udvarban segítőre lel Mahiya személyében, aki nem más mint Neha férjének törvénytelen gyermeke. A lány úgy élt idáig nagynénje udvarában, mint egy kalitkába zárt madár. Minden lépését figyelték, és nem engedtek érzelmileg közel senkit hozzá.

A két lelkileg sérült angyal szerelmének kibontakozásáról olvashatunk, miközben folyik a nyomozás. Nekem kimondottan tetszett, hogy a szerelmi szál ilyen finomra sikeredett. Itt most a nyomozás tűnik erőteljesebb szálnak, illetve Jason emlékei, amik fel-fel bukkannak a sötét szárnyú angyal gondolataiban. Igaz a tettes kiléte egy idő után már nem kérdés az olvasónak, de kárpótol bennünket az, ahogy a színes világ, táj megjelenik előttünk. 
Jason továbbra is megmaradt egy igazán kemény, érzelmeit nehezen kifejező férfinak. Szerencsére, mert egy teljes átváltozás  nem tett volna jót a karakterének. Szerintem jól illik hozzá Mahiya a  maga egyszerű, erős, tiszta személyisége. 

Dmitri és Honor története is tovább folytatódik ebben a kötetben. Csepegtetve, de megjelennek a lapokon, aminek nagyon örültem. Életük egy nagyon fontos szakaszát ismerteti meg velünk az írónő. 
A sorozat 5. részében már egyre többet tudunk meg az angyalokról, fény derül a változásokra is. Lassan kiépül ez a világ, de még elég sok információ hiányzik ahhoz, hogy fenntartsa az olvasók lelkesedését, és vásárlási kedvét. 

Tetszett ez a rész? Tetszett. Hozta a formát? Hozta. Nyújtott valami újdonságot? Nem nagyon. Érdekes volt? Mondjuk rá. 
Mint már írtam, én függő vagyok. Biztos, hogy a következő részt is el fogom olvasni, habár igazi élményt nekem már nem nyújt ez a sorozat.

Kiadó: Egmont-Hungary
Kiadás éve: 2013
Terjedelem: 446 oldal

Megjegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések