Ez + az (avagy összefoglalok)

Eltelt egy év, és a folyamatos ígérgetések ellenére nem nagyon születnek több posztok az előző évekhez képest. Foghatnám időhiányra (amint tettem már), de az igazság az, hogy sokszor a lustaság miatt nem írom meg az érzéseimet. Így az ígérgetés helyett jövőre bevezetem azt, hogy legalább röviden elmondom a véleményem az olvasott könyvről, és valószínűleg néhány regényről hosszabb írások is fognak születni, ahogy idáig is. 

Meg kell említenem egy fontos eseményt ebből az évből. A virtuális világból foghatóvá vált néhány molyos barát, aminek tényleg nagyon örülök. Olyan jó, amikor az embert hasonló beállítottságú barátok veszik körül. Köszönöm Nektek!

Idén is sikerült teljesítenem Lobo által meghirdetett 2012-es várólista csökkentést. Sőt! Már novemberben végeztem a 12 db kiválasztott könyvvel, nem úgy mint tavaly, amikor az utolsó napokban is "kötelező" regényt faltam.
Mégis idén nem jelentkeztem az új várólista csökkentésre. Azt hiszem a sikeres 2011-es és a 2012-es teljesítés után, én már kellően bebizonyítottam, hogy ha kell akkor választok, és lesz ami lesz kiolvasom! ;-)

Egyébként a Molyon persze több kihívásra is jelentkeztem, ami miatt ismételten beindult a kényszeres megfelelésem, és néha elég nyögvenyelősen haladtam néhány könyvvel. Ezért fogadom meg most azt is, hogy én 2013-ban csak olyan kihívásra jelentkezem ami épp az olvasott könyvhöz kapcsolódik. Az előbb említett kényszeres megfelelés miatt nincs nem teljesített kihívásom, és bízom benne, hogy nem is lesz. :-)

Nos, ha azt mondom, hogy a lakás most már tényleg kicsi a könyvekhez, akkor nem túlzok. Érthetően a férjem mostanában szúrósan néz rám, ha ismételten könyvvel érkezek haza. Akkor sem enyhül, ha a gyereknek hozom, mert már az Ő szobájában is túl sok a könyv. Pedig azok a gyerkőc könyvei. Én azt mondom Isten tartsa meg a jó szokásomat jövőre is, és ne számoljon utána a férjem, hogy valójában mennyi az annyi.

Sajnos idén csak 87 db könyvet olvastam, amiből 14 db magyar szerzőtől volt. Ez a szám már nagyobb, mint a tavalyi, de egyébként meg kevés. 
Idén talán legjobban a következő könyvek tetszettek: 
Karen Marie Moning: Rossz hold kelt fel
                                  Új nap virrad
Muriel Barbery: A sündisznó eleganciája

Szerencsére 2012-ben kevés olyan regényt olvastam, ami nem tetszett. Azt is mondhatnám, hogy jól választottam őket. 

Mit is írhatnék még...Legalább ugyanennyi könyvet szeretnék elolvasni 2013-ban is, és remélem még több számomra ismeretlen szerző műveivel megismerkedhetek!

Megjegyzések

Ani üzenete…
Boldog Új Évet és még több kellemes olvasmányt Neked!
amilgade üzenete…
Köszönöm!
Neked is Boldog Új Évet!
stippistop üzenete…
azért az a 87 nem olyan kevés ám! nekem idén rekord-kevés könyvet sikerült elolvasnom, igaz, cserébe több ezer oldal szakmai ezt-azt...
remélem, sokat írsz/olvasol jövőre is, hiszen te vagy az egyik "ízlésőröm".. ;o)
boldog új évet, Amilgade! :o)
amilgade üzenete…
Köszönöm stippistop! Igyekszem az "ízlésőr" feladathoz felnőni! :D
Neked is Boldog Új Évet!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések