Kihívások és a kényszer

Olyan emberke vagyok, aki az elvállalt dolgokat szereti elvégezni. Éppen ezért a Molyon lévő kihívásokra csak akkor jelentkezek, ha van esély arra, hogy teljesíteni is tudom. Mégis így az év vége felé van néhány elmaradásom. Persze nem sok, talán ha összesen 10 könyvről van szó amit december 31-ig el kell olvasnom. A kényszeres megfelelés miatt nem tudom a sarokba hajítani ezeket, viszont igazából kedvem sincs elolvasni az előbb említett 10 db könyvet. Nem mintha nem érdekelnének, csak van valami más, valami új, és én olvashatom a vállalt dolgokat. Ez így nem jó. Mégis amikor új kihívást látok, és érdekel jelentkezem. Aztán meg nyavalygok, és halogatom az olvasást.
Pedig nekem nagyon tetszik ez a kihívásos dolog. Sok érdekes könyvet olvastam, illetve új szerzőkkel ismerkedtem meg a hatásuk miatt. Valószínűleg át kell alakítanom a kényszeres megfelelésemet, hogy ne érezzek rossz szájízt egy-egy könyv után. Ami nagyobb feladat, mint gondolom. De addig is augusztus óta gyűröm a napi penzumot, és meglátom, hogy mi lesz az év végén.

Megjegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések