Jókai Mór







Emlékszem gyerekkoromban apukám egy évben többször is olvasott Jókai regényt, volt hogy 1 könyvet többször is. Kedvelte a stílusát, és ahogy "megkomolyodtam" én is a varázsa alá kerültem. Bár nem olvastam az összes regényét, és van néhány ami nem tetszett, mégis a kedvenc íróim között van Jókai Mór. Ő egy igazi mesemondó volt. Jó olvasni a régies mondatokat, és néha túl sokat foglalkozik a számomra nem fontos mellékszálakkal (mint Hugo), de ettől eltekintve is élvezetesen, azt is mondhatnám, hogy ízesen ír.

Ezért örültem, hogy Balatonfüreden a felújított Jókai villát láthattam. Visszarepültem Jókai korában (a terített asztal is segített) és fel-felujjongtam, amikor számomra fontos apró emlékeket láttam. Teljesen elvarázsolva léptem ki a villából, bár több ilyen múzeumot látogathatnánk!!!!!

Megjegyzések

Jucus üzenete…
Ugyanúgy voltam a Jókai villával, mint Te!:o) Imádnivaló hely, lehet, hogy abban a korban jobban éreztem volna magam?:o)
Imádom Jókait én is...azok a gyönyörű leírásai...és igen, az a nyelvezet!
Jó volt újra látni a Te képeid is!
amilgade üzenete…
:-)
Szerintem jobban éreztük volna magunkat. Én még mindig keresem a helyem a mai világban.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések