Passuth

18 éves lehettem, amikor unitesóm az antikváriumba becipelt, és megmutatott egy Passuth könyvet, az Esőisten siratja Mexikót. Ő világosított föl, hogy mennyire jó író Passuth László. Azonnal megvettem a könyvet, és napokig le se tudtam tenni.

Ettől a könyvtől kezdve nagy Passuth rajongó lettem.



Az Athenaem 2000 Kiadó újra elkezdte kiadó az író könyveit. Természetesen az Esőisten ... megtalálható a palletájukon, de sajna a spanyol trilógia többi darabját nem találom!!!!! A fekete bársonyban és a Harmadik udvarmesterről beszélek, amik bár nem szorosan, mégis az Esőisten siratja Mexikóhoz tartoznak. Ezt komoly hiányosságnak gondolom, mert aki a trilógia első részét elolvasta, biztos szeretné a többit is. Valahogy a Kiadó üzletpolitikáját sem értem, mert biztos megvennék a fennt említett könyveket is.



Így marad az antikvárium, ahol olcsóbban is be lehet szerezni ezeket a könyveket. Sőt egész jó minőségben!!

Megjegyzések

Mademoiselle üzenete…
Annyira jó ez a Passuth könyv? Én is már régen kacérkodom vele, de még nem szántam rá magam, de lehet hogy akkor előreveszem a listán :-)

Most találtam rá a blogodra, nagyon tetszik :-)
amilgade üzenete…
Én nagyon szeretem!!!!! ;-) Nem egy könnyedén olvasható könyv, de megéri végigrágni magunkat rajta! Olyan hagyományos történelmi regény. ;-)
Tedd föl a listádra! Kiváncsi vagyok, Te mit fogsz szólni hozzá!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések